24/7 monitoring

Van uw systemen houden we nauwlettend 24 uur per dag en 7 dagen in de week de processor, de harddisk, het geheugen, het netwerk en de statusupdates in de gaten U krijgt automatisch een melding als er iets mis gaat of dreigt te gaan. Verder heeft u de beschikking over een directe link met onze helpdesk. En lest best: zonodig nemen we op afstand uw systeem over om problemen te verhelpen.

Waarschuwingen

Als het systeem een ‘error’ constateerd, stellen we u hiervan direct op de hoogte. Lost u het probleem zelf op? Of wilt u dat IT Support in actie komt? Aan u de keuze!

Helpdesk

U beschikt over een directe link naar onze helpdesk. Via de mail kunt u ons direct vragen stellen. Ook is het mogelijk dat we u met service op afstand ondersteunen bij het verhelpen van uw problemen.

Computer check

Bij een monitoring contract hoort ook een jaarlijkse controle van uw machine. Sluit u dit contract af, dan ontvangt u één keer per jaar een overzicht van o.a. de systeemstatus, de fysieke conditie en de gebruikte software.

U kunt uw monitoring uitbreiden met een aantal services zoals Antivirus, Antispam en Backup. Wij voorzien u van de benodigde licenties, configureren het geheel, zorgen voor de updates en houden de status voor u in de gaten.

Meer weten? Bel 040-2960327 of stuur ons een mail